niedziela, 14 czerwca 2015

Pożegnanie.

Chciałabym Was wszystkich strasznie przeprosić, ale nie umiem dalej pisać tego bloga. Naprawdę bym chciała, ale nie potrafię. Wiem, że jeżeli mimo wszystko go skończę, to nic nie wyjdzie tak jakbym chciała, a tego naprawdę nie chcę. Na początku był super pomysł, masa weny, a teraz.... nic. Zaczęłam pisać bloga o Fabianie, później o Wronie. Stworzyłam tam dwie zupełnie inne historie i pisanie tego o Niko, w którym wszystko jest pięknie i rzygajmy tęczą najzwyczajniej w świecie mi nie odpowiada...
Rozumiem, że wiele osób zawiodę. Siebie też zawiodłam, także nie przyjmujcie się. Możecie mnie znienawidzić i zrozumiem to, ale jest jak jest i taką, a nie inną decyzję podjęłam.
Zastanawiacie się pewnie, po co w ogóle to wszystko piszę? Pewna osoba (<3) zabiłaby mnie, gdybym przestała od tak pisać, bądź usunęła tą historię wyjaśnienia. Dlatego też skrobię do Was te kilka słów. Jest mi przykro, że muszę skończyć tak, a nie inaczej. Nie wiem, po prostu coś poszło mi tutaj nie tak i nie umiem dokończyć...
Przykro mi ogromnie, ponieważ był to mój pierwszy blog, jesteście pierwszymi, którzy polubili moją twórczość, a ja zostawiam Was w taki okrutny sposób...
Napiszcie teraz, co Wam się tutaj podobało, co nie, co mogę poprawić pisząc w przyszłości. Czekam na krytykę.
Wątpię, żeby kiedykolwiek przyszła chęć, aby bloga skończyć. Dlatego też, jeżeli chcecie podajcie do siebie jakiś kontakt i napiszę Wam jaki był plan na skończenie. Najlepiej, gdyby był to mail. Obiecuję, że się odezwę. Tylko tyle mogę dla Was zrobić i po raz już ostatni zapraszam na moje inne dzieła.
http://just-love-nothing-else-matters.blogspot.com/ - Wrona
http://w-wirze-przeznaczenia.blogspot.com/ - Drzyzga

Trochę cierpiąca, mająca łzy w oczach i prosząca Was o wybaczenie,
DarkFace

25 komentarzy:

  1. Blog ogólnie świetny. <3 rozumiem Cię że brak weny, coś idzie nie po twojej myśli. Sama też prowadzę bloga, ale i tak nawet w połowie nie dorasta twojemu. Przykro mi trochę że tak szybko musi się to skończyć ale ktoś powiedział że to co dobre szybko się kończy
    Pozdrawiam Sabina A tu mój e-mail
    mklasa800@interia.pl : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczamy. Wiem jak to jest z weną. Chętnie poznam twój pomysł: oliwka1806@interia.pl Pozdrawiam. :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh kochana ja wierzę, że wrócisz.. bo ja nie raz - a nawet raz to naprawdę zrobiłam i usunęłam myśli! - miałam ochotę rzucić. Myśli nie mogę porzucić bo soie obiecałam i muszę je dokończyć, dlatego nie oceniam Cię i liczę że wrócisz.
    Kocham Cię marudko, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem Winka, ale wątpię żebym go kiedyś skończyła :/
      zobaczymy
      co do Ciebie, Idealnych też musisz skończyć
      dzięki <3 Ja Cię mimo wszystko też ;*

      Usuń
  4. Szkoda, ale szanuję Twoją decyzję. Chętnie poznam twój pomysł:agacik345@gmail.com Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, ze jestes szczera- nie tylko wobec nas, ale powiedziałaś praede glosno sobie. :)
    My, Czytelnicy damy rade i zawsze bedziemy wspierac.
    Blog super byl. Czytalam wszystkie rozdziały, ktore niekiedy doprowadzaly do glosnego smiechu :) i uśmiechu, gdy Niko robil miny, zrby osiagnac zamierzony cel.
    Chciałabym poznac wizje na opowiada: aassqq@op.pl
    buzkq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to wiele dla mnie znaczy :)
      musiałam coś napisać, to nie byłoby sprawiedliwe tak po prostu się odciąć
      całkiem Was nie zostawię na pewno :) Wrona i Drzyzga będą dokończeni na 10000000%
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. UWIELBIALAM I UWIELBIAC BEDE :) i wiem,ze czesto będę do niego wracac :)<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zablokowałaś, dwa inne, bo też nie mogę czytać :(
    No ale trudno... Pomysł był fajny, chętnie przeczytam jaki miałaś plan na koniec
    roma2001@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak najbardziej Cię rozumiem, bo też zdazyło mi sie zacząć historię, a potem stracić chęc na kontynuowanie, tyle, ze nie publikowałam, więc pal sześć z tym xD Ale pociesza mnie, ze skoro nie bedzie Cię tu, to będzie Cię więcej np u Wrony ^^ Ta historia skradła moje serce i codziennie sprawdzam czy nie ma czegoś nowego :3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog był świetny, ale naprawdę Cię rozumiem ;) Na swojego z Niko też trochę brakło mi pomysłów, ale kilka dni wystarczyło i mam już porozkładaną prawie całą fabułę :) Mi tu podobało się wszystko. Postać Niko takiego pełnego energii, z poczuciem humoru, nieco zboczonego ^^ Główna bohaterka i ogólnie wszystko i wszyscy :) Dziękuję Ci za te kilka rozdziałów :3
    Pozdrawiam i powodzenia na innych blogach! :*
    PS: Na Fabianie na pewno będę :) Jeśli możesz to proszę o plan zakończenia na :
    rudakaska14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. historia bardzo mi się podobała szkoda ze nie będziesz kontynuować :( chetnie poznam plan zakończenia dominikakrupka@onet.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog, szkoda że go nie skończysz.
    magzal_1995@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielka szkoda ale przynajmniej nie przerwalas ot tak bez slowa
    m.fraczek9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń