czwartek, 9 kwietnia 2015

Libster Award #1

Na początku dziękuję bardzo za nominację Ewelina Huras <3


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania i odpowiedzi :

1. Jak długo piszesz opowiadania? 

Od 23 lutego 2015. :)

2. Twoje największe marzenie siatkarskie?

Jechać na mecz Asseco do Rzeszowa. <3

3. Kto jest Twoim autorytetem i dlaczego?

Hm w sumie nie mam, ale gdybym miała kogoś wskazać na szybko to Krzysztofa Ignaczaka, za serce, wolę walki, samozaparcie, duszę towarzystwa, oraz wieczny uśmiech. :)

4. Trenujesz jakiś sport?

Już nie. Kiedyś pływałam i jeździłam konno, ale trzy lata temu miałam wypadek i teraz się trochę boję.
5. Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała, że umrzesz za kilka dni?

Cholera nie wiem. :D Może zrobiłabym coś szalonego, wartego zapamiętania? Nie mam pojęcia. ;)

6. Czy masz prawdziwego przyjaciela?
Tak. :)

7. Wolisz pisać sama czy w duecie?

Sama, mam wtedy pełną kontrolę nad tym co się na blogu dzieje.

8. Skra Bełchatów vs. Asseco Resovia?

Oczywiście, że Sovia <3

9. Gdybyś miała wybrać sportowca z jakim chcesz iść do kina, kto by to był?

Nikolay Penchev :3

10. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Tak, wierzę. Sama w takowej jestem. :)

11. Ulubiony przedmiot w szkole? 

Huhu, a ktoś w ogóle taki ma? :D Najbardziej lubię wolne godziny. :P


Blogi, które nominuję :

Od miłości do siatkówki

O jeden dzień za długo...
Mam takie niesamowite myśli na myśli, że nawet moja podświadomość się rumieni
Kilka lat wstecz
Każda miłość wymaga poświęceń
To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące
Najgłośniejszy krzyk o pomoc to ten, którego nie sposób usłyszeć.
Czemu ze wszystkich pragnień na świecie wybrałam Ciebie
Miłość jest jak wiatr nie możesz jej zobaczyć, ale możesz ją poczuć

Nwm kogo jeszcze mogę nominować, więc się wstrzymam :D


Moje pytania :

1. Co skłoniło Cię do napisania bloga?

2. Ulubiony siatkarz polski?
3. Ulubiony siatkarz zagraniczny?
4. Ulubiony klub?
5. Na jakim meczu byłaś ostatnio?
6. Masz jakąś klubową koszulkę? Jak tak to kogo?
7. Wybierasz się na wakacjach na jakiś reprezentacyjny mecz?
8. Z jakim siatkarzem chciałabyś spędzić jeden dzień?
9. Kto był Twoją pierwszą siatkarską "miłością" ? (O ile takowa była :D )
10. Kiedy pokochałaś siatkówkę? 
11. Ulubione blogi, które czytasz? (Max. 3)


Jeszcze raz dziękuję bardzo za nominację <3
Pozdrawiam :)

~ DarkFace

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji tutaj : http://w13005.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;*
      Ale za dużo tych nominacji już mam! :D
      sama nie mam kogo nominować :/

      Usuń
  2. zapraszam do siebie
    http://kacperkowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń