środa, 8 kwietnia 2015

Prośba :)

Kochani chyba wiecie, jak bardzo motywują do pisania komentarze. Kto sam prowadzi bloga wie, jakie to ma znaczenie. 
Więc stąd moja prośba. Pozostawcie po sobie jakiś ślad ;)
Może to być jedno zdanie, może być dłuższa opinia. Krytykujcie, dostarczajcie jakichś nowych pomysłów, z niektórych warto czasem skorzystać.
Wiem, że bloga czyta około 100 osób, ale niestety regularnie komentują może trzy. Postarajcie się, to naprawdę nie boli, a wiele zmienia ;)

Podsumowując LICZĘ NA WAS ;*

Przypominam także o moim drugim blogu :)
Główny bohater - Fabian Drzyzga
Pojawił się już rozdział 2 ;)
http://w-wirze-przeznaczenia.blogspot.com/

Miłego dnia ;)
Pozdrawiam

~ DarkFace

14 komentarzy:

  1. Czekam na następny rozdział, wiem jakie ważne sa komentarze :)
    Opowiadanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, ważne chociaż to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że jestem, czytam i komentuje! Pod kazdym rozdziałem. Więcej niz raz. Boże, czasem zachowuje sie jak stalker. Że też jeszcze nie nasłałaś na mnie glin :D haha xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ciebie :D
      no co Ty, jesteś moim najwierniejszym czytelnikiem ;p
      czekam właśnie na komentarz pod rozdziałem 2 :D
      http://w-wirze-przeznaczenia.blogspot.com/

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award. :) Więcej informacji ----> http://nie-ma-nic-lepszego-od-milisci.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Ci napiszę z innej beczki moja droga panno! Chcę Ci powiedzieć, że nikt, ale to nikt wcześniej nie potraktował mnie tak jak Ty! - Boże jak to brzmi :D
    A tak serio, kochana wiesz, że Cię uwielbiam? Naprawdę Cię uwielbiam. Uwielbiam Cię odkąd napisałaś mi tak fajny komentarz, że zawsze gdy mi źle to go czytam! A teraz to już w ogóle przegiełaś pałeczkę z tą nominacją! Co Ci przyszło do głowy :D Ja nawet 2 tygodni z Wami nie jestem. Dziękuję za wyróżnienie, obiecuje, że jak się u mnie uspokoi to wszystko nadrobię bo trochę się u Ciebie "Zapuściłam".
    Jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha teraz ja mam co czytać jak mnie najdzie gorszy humor :D Dziękuje bardzo, jest mi strasznie miło :). Poza tym co z tego że jesteś krótko. Dobrze piszesz to nagroda się należy :D.
      Powodzenia w dalszym pisaniu u komentuj jak już nadrobisz ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Coś niesamowitego. 😍 Boskie to jest. 😍 z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś była zainteresowana u mnie nowy rozdział. Zapraszam!
    http://moja-podswiadomosc-sie-rumieni.blogspot.com/
    pozdrawiam! :*
    + wytłumaczenie dlaczego nie komentuje i dlaczego mnie nie bedzie :<

    OdpowiedzUsuń
  8. dopiero wczoraj trafiłam na twojego bloga;-)
    jest świetny czekam na dalsze losy niko i zuzy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziś będzie ;)
      Tymczasem zapraszam na drugiego
      http://w-wirze-przeznaczenia.blogspot.com/
      Pozdrawiam ;*

      Usuń